رپورتاژ آگهی چیست ؟

 رپورتاژ آگهی چیست؟
شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

توصیه می کنم برای معرفی کسب و کارها و مدیران برندها، متن رپورتاژ خود را به صورت مصاحبه تنظیم کنید تا علاوه بر جذابیت مطالعه آن، کاربران بیشتری به سایت شما وارد شوند.

چند نکته مهم برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی قوی :

  • سعی نکنید به تمام داستان مشتریان‌تان بپردازید و خواننده را خسته کنید. بر روی یک بخش خاص تمرکز نمایید.
  • سعی کنید چهره‌ای برای کسب‌وکارها ایجاد کنید. همواره داستان‌هایی که درباره‌ اشخاص باشد گیراتر از داستان‌هایی‌ است که درباره‌ سازمان‌ها باشد. سعی کنید تصاویری از کسانی که درباره‌ی آنها می‌نویسید به متن اضافه کنید.
  • درباره‌ی چیزهایی بنویسید که برای خواننده‌ها جالب باشد. مقالاتی درباره‌ی اینکه چطور کسب‌ و کارها به مشتریان‌ شان کمک کرده‌اند تا کارشان را به‌طور خاصی خوب انجام بدهند.

به عنوان مثال ما شاهد بودیم که انتشار داستان «خانم صمدی در همشهری ما» که با اشتیاق وصف‌ناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از او در کنار پزشک کلینیک، چه واکنش قدرتمندی را در خوانندگان ایجاد کرد.

  • رپورتاژ آگهی را گیرا و جذاب بنویسید. حتما از زبان ساده و محاوره‌ای استفاده کنید و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی دوری کنید.
  • از تیترهای قدرتمند استفاده کنید و مطمئن شوید برای هر عکس توضیحاتی مرتبط با آن نوشته‌اید. تحقیقات نشان می‌دهند حتی افرادی که مقالات را نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها را مطالعه می‌کنند.

از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولویت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید :

  • سایت های سئو قوی
  • سایت های خبری قوی
  • سایت های سرگرمی قوی
  • سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

برای دسترسی به تمامی مطالب ما به قسمت وبلاگ سایت مراجعه کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*